Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych, a więc w pełni zgodnych z oczekiwaniami odbiorcy kryteriów, determinujących cechy oraz o odrębność produktu. Ich określenie wymaga dokładnego opisu dzięki badaniom preferencji w grupie docelowej. Jeśli tworzony w przykładowym filmie standard nie będzie w wysokim stopniu zgodny z preferencjami odbiorcy - nie spełni

swej funkcji motywacyjnej. Innym sposobem wykorzystania tej formy wartościowania jest budowa sekwencji na elementach, które cechuje znaczne prawdopodobieństwo występowania, w sytuacjach związanych z produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie
tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych, a więc w pełni zgodnych z oczekiwaniami odbiorcy kryteriów, determinujących cechy oraz o odrębność produktu. Ich określenie wymaga dokładnego opisu dzięki badaniom preferencji w grupie docelowej. Jeśli tworzony w przykładowym filmie standard nie będzie w wysokim stopniu zgodny z preferencjami odbiorcy - nie spełni <br>&lt;page nr=98&gt;<br> swej funkcji motywacyjnej. Innym sposobem wykorzystania tej formy wartościowania jest budowa sekwencji na elementach, które cechuje znaczne prawdopodobieństwo występowania, w sytuacjach związanych z produktem. Sytuacje tworzone na ich podstawie zestawiane są następnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego