Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstwa na rynku. Wykorzystuje się przy tym różne metody analityczne, które będą przedstawione dalej. Najprostszą metodą jest określanie udziału w rynku, jednak jest to tylko jedna z wielu metod.
Istotną częścią planu jest sprecyzowanie celu działań marketingowych.
Mogą one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są produkty przedsiębiorstwa, jaka jest sytuacja rynkowa, także jakie jest nasilenie konkurencji.
Cele marketingowe powinny być powiązane z innymi celami przedsiębiorstwa, tzn. zgodne z celami przedsiębiorstwa jako całości, i uzgodnione z celami innych
przedsiębiorstwa na rynku. Wykorzystuje się przy tym różne metody analityczne, które będą przedstawione dalej. Najprostszą metodą jest określanie udziału w rynku, jednak jest to tylko jedna z wielu metod.<br>Istotną częścią planu jest sprecyzowanie celu działań marketingowych.<br>Mogą one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są produkty przedsiębiorstwa, jaka jest sytuacja rynkowa, także jakie jest nasilenie konkurencji.<br>Cele marketingowe powinny być powiązane z innymi celami przedsiębiorstwa, tzn. zgodne z celami przedsiębiorstwa jako całości, i uzgodnione z celami innych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego