Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
badanych: Marlboro i Golden American wymieniło po 1,5 proc. regularnie palących, inne marki - jeszcze mniej". Moją tezę potwierdzają dane przytoczone przez red. Matałowską: w USA i Kanadzie, w których zakazy reklamy nie obowiązywały, natomiast bardzo intensywnie uświadamiano społeczeństwo o szkodliwości palenia, spadła nie tylko liczba wypalanych papierosów, lecz także - w latach 1970-1986 - liczba palących - i to z 45 do 32 proc. w Kanadzie, a z 32 do 27 proc. w USA. Analogiczny - z 46 do 33 proc. - spadek w okresie od 1972 do 1986 roku zaobserwowano w Wielkiej Brytanii, w której również nie istniał zakaz reklamy! Obszerna monografia pani Ruth
badanych: Marlboro i Golden American wymieniło po 1,5 proc. regularnie palących, inne marki - jeszcze mniej". Moją tezę potwierdzają dane przytoczone przez red. Matałowską: w USA i Kanadzie, w których zakazy reklamy nie obowiązywały, natomiast bardzo intensywnie uświadamiano społeczeństwo o szkodliwości palenia, spadła nie tylko liczba wypalanych papierosów, lecz także - w latach 1970-1986 - liczba palących - i to z 45 do 32 proc. w Kanadzie, a z 32 do 27 proc. w USA. Analogiczny - z 46 do 33 proc. - spadek w okresie od 1972 do 1986 roku zaobserwowano w Wielkiej Brytanii, w której również nie istniał zakaz reklamy! Obszerna monografia pani Ruth
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego