Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
ofertę na tle konkurencji.
W oczach klientów to właśnie ta cecha czy funkcjonalność wyróżnia ją pozytywnie wśród konkurencji i buduje lojalność klientów. Przewag konkurencyjna ma tym większą wartość, im trudniej jest ją skopiować i im dłużej firm potrafi ją utrzymać. Przewaga konkurencyjna rzadko kiedy polega na konkurowaniu ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z cenę jakości nie pozwoli na rozwój firmy w perspektywie długoterminowej. Myśląc o budowaniu przewagi konkurencyjnej warto rozważyć różne drogi rozwoju.
"Rynek i konkurencja" to dobry tytuł dla pierwszego rozdziału naszego biznes planu. Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający
ofertę na tle konkurencji.<br>W oczach klientów to właśnie ta cecha czy funkcjonalność wyróżnia ją pozytywnie wśród konkurencji i buduje lojalność klientów. Przewag konkurencyjna ma tym większą wartość, im trudniej jest ją skopiować i im dłużej firm potrafi ją utrzymać. Przewaga konkurencyjna rzadko kiedy polega na konkurowaniu ceną. Budowanie firmy w oparciu o konkurencję cenową jest niebezpieczne. Obniżanie marż czy obcinanie kosztów z cenę jakości nie pozwoli na rozwój firmy w perspektywie długoterminowej. Myśląc o budowaniu przewagi konkurencyjnej warto rozważyć różne drogi rozwoju.<br>"Rynek i konkurencja" to dobry tytuł dla pierwszego rozdziału naszego biznes planu. Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego