Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na skutek uprzednich emisji. Intencja odbioru wiadomości prowadzić może do optymalizacji warunków przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.

W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości.
Problem różnic jakości kodowania
na skutek uprzednich emisji. Intencja odbioru wiadomości prowadzić może do optymalizacji warunków przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości. <br>Problem różnic jakości kodowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego