Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
pomiędzy tym co oczekiwane (wymagania), a tym co dopuszczalne (ograniczenia) i możliwe. Rozwiązanie tego problemu w postaci jakości projektowej wyrobu, opiera się na znalezieniu kompromisu pomiędzy wymaganiami a możliwościami, przy spełnieniu ograniczeń. W procesie projektowania zachodzi twórcza trasformacja całokształtu zidentyfikowanych uwarunkowań cyklu istnienia wyrobu w jego jakość projektową, co zaprezentowano w postaci macierzy na rysunku 4.10. W kolejnych fazach i etapach cyklu następuje proces spełniania wymagań, zaspokajania potrzeb, osiągania celów, wykorzystywania możliwości i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.
W orientacji jakościowo-marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania użytkowników. Dla pełniejszego uwzględnienia tych wymagań, warto czynnie
pomiędzy tym co oczekiwane (wymagania), a tym co dopuszczalne (ograniczenia) i możliwe. Rozwiązanie tego problemu w postaci jakości projektowej wyrobu, opiera się na znalezieniu kompromisu pomiędzy wymaganiami a możliwościami, przy spełnieniu ograniczeń. W procesie projektowania zachodzi twórcza trasformacja całokształtu zidentyfikowanych uwarunkowań cyklu istnienia wyrobu w jego jakość projektową, co zaprezentowano w postaci macierzy na rysunku 4.10. W kolejnych fazach i etapach cyklu następuje proces spełniania wymagań, zaspokajania potrzeb, osiągania celów, wykorzystywania możliwości i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.<br>W orientacji jakościowo-marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania użytkowników. Dla pełniejszego uwzględnienia tych wymagań, warto czynnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego