Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
wiąże się głównie z pełnieniem przez wyrób funkcji promocyjnych, jego odpornością na utratę walorów użytkowych oraz ułatwieniem przebiegu procesów logistycznych.
Jak już wspomniano, fazę dystrybucji inicjują oraz podtrzymują operacje sprzedaży wyrobu. Zagadnienie sprzedaży opisuje między innymi jedna z kategorii marketingu nazwana cyklem życia wyrobu na rynku. Cykl ten ilustruje zaobserwowaną w praktyce powszechną prawidłowość, dotyczącą kształtowania się intensywności sprzedaży w funkcji czasu. Typowy przebieg tego cyklu zawiera pięć faz: wprowadzanie wyrobu na rynek, wzrost sprzedaży, dojrzewanie wyrobu, nasycenie rynku i spadek sprzedaży [33]. Długość cyklu życia wyrobu na rynku pokrywa się w zasadzie z długością fazy dystrybucji cyklu istnienia wyrobu.

4 Faza
wiąże się głównie z pełnieniem przez wyrób funkcji promocyjnych, jego odpornością na utratę walorów użytkowych oraz ułatwieniem przebiegu procesów logistycznych.<br>Jak już wspomniano, fazę dystrybucji inicjują oraz podtrzymują operacje sprzedaży wyrobu. Zagadnienie sprzedaży opisuje między innymi jedna z kategorii marketingu nazwana cyklem życia wyrobu na rynku. Cykl ten ilustruje zaobserwowaną w praktyce powszechną prawidłowość, dotyczącą kształtowania się intensywności sprzedaży w funkcji czasu. Typowy przebieg tego cyklu zawiera pięć faz: wprowadzanie wyrobu na rynek, wzrost sprzedaży, dojrzewanie wyrobu, nasycenie rynku i spadek sprzedaży [33]. Długość cyklu życia wyrobu na rynku pokrywa się w zasadzie z długością fazy dystrybucji cyklu istnienia wyrobu.<br><br>&lt;tit&gt;4 Faza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego