Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.
Zastosowanie tego narzędzia w marketingu będzie wzrastać.

2.9. Czynniki społeczno-kulturowe

Rozważając kwestie kulturowe jako uwarunkowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w regionie Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na podobieństwa i różnice kulturowe pomiędzy tymi krajami. Pytanie, czy można mówić o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o kulturach europejskich - przekracza oczywiście ramy tej pracy. Warto jednak przedstawić kilka najważniejszych w tym kontekście spraw. Mimo wielu podobieństw między społeczeństwami krajów, tworzących Unię Europejską
Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.<br>Zastosowanie tego narzędzia w marketingu będzie wzrastać.<br><br>&lt;tit&gt;2.9. Czynniki społeczno-kulturowe&lt;/&gt;<br><br>Rozważając kwestie kulturowe jako uwarunkowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w regionie Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na podobieństwa i różnice kulturowe pomiędzy tymi krajami. Pytanie, czy można mówić o jednolitej kulturze europejskiej, czy też raczej o kulturach europejskich - przekracza oczywiście ramy tej pracy. Warto jednak przedstawić kilka najważniejszych w tym kontekście spraw. Mimo wielu podobieństw między społeczeństwami krajów, tworzących Unię Europejską
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego