Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, miłości, szkole
Rok powstania: 2001
jakieś logiczne!
Ale to był logiczny przykład. Nie chodzi o to, że jest szkoła...
Ale, Konrad, ty nie rozumiesz, że dyrektorowi się nie odmawia!
No jasne, to, to nie ma takiej zasady. Każdemu się odmawia. Każdemu możesz odmówić.
Mamy, Konrad, trzy przedmioty z dyrektorem..., pracę.
To o trzy za dużo w takim razie. Każdemu można odmówić. Każdemu, nawet..
obronę pracy, słuchaj. Od niego zależy, czy ja dostanę stopień, licencję pierwszego, drugiego stopnia.
Czyli podchodzisz materialistycznie do tego.
Tak.
Niedobrze. Kobiety, które... i potem, jeżeli kobieta podchodzi tak do swego życia, że to, że to jest zależne, to wiesz do czego dochodzi? Kim zostaje
jakieś logiczne!&lt;/unclear&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ale to był logiczny przykład. Nie chodzi o to, że jest szkoła...&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Ale, Konrad, ty nie rozumiesz, że dyrektorowi się nie odmawia!&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No jasne, to, to nie ma takiej zasady. &lt;overlap&gt;Każdemu się odmawia. Każdemu możesz odmówić.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;overlap&gt;Mamy, Konrad, trzy przedmioty z dyrektorem...&lt;/&gt;, pracę.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;&lt;overlap&gt;To o trzy za dużo w takim razie&lt;/&gt;. &lt;overlap&gt;Każdemu można odmówić. Każdemu, nawet..&lt;/&gt;&lt;/&gt; <br>&lt;who1&gt;&lt;overlap&gt;obronę pracy,&lt;/&gt; słuchaj. Od niego zależy, czy ja dostanę stopień, licencję pierwszego, drugiego stopnia.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Czyli podchodzisz materialistycznie do tego.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Tak.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Niedobrze. Kobiety, które... &lt;overlap&gt;i potem, jeżeli kobieta&lt;/&gt; podchodzi tak do swego życia, że to, że to jest zależne, to wiesz do czego dochodzi? Kim zostaje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego