Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji
są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego