Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
cenowa - to główne grzechy hipermarketów.
We wrześniu ub.r. Państwowa Inspekcja Handlowa skontrolowała super- i hipermarkety. Stało się tak po licznych skargach konsumentów i dostawców składanych w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Ceny z bałaganu

W prawie 40 skontrolowanych sklepach wielkopowierzchniowych PIH stwierdził: zawyżanie cen towarów przez sprzedaż ich według wagi brutto, ceny przy towarze nie zgadzały się z naliczanymi przy kasie, zawsze na niekorzyść kupujących.
Szefowie sklepów tłumaczyli się bałaganem. Dziennie, ich zdaniem, zmienia się kilkaset cen i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.
W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data
cenowa - to główne grzechy hipermarketów.<br>We wrześniu ub.r. Państwowa Inspekcja Handlowa skontrolowała super- i hipermarkety. Stało się tak po licznych skargach konsumentów i dostawców składanych w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.<br><br>&lt;tit&gt;Ceny z bałaganu&lt;/&gt;<br><br>W prawie 40 skontrolowanych sklepach wielkopowierzchniowych PIH stwierdził: zawyżanie cen towarów przez sprzedaż ich według wagi brutto, ceny przy towarze nie zgadzały się z naliczanymi przy kasie, zawsze na niekorzyść kupujących.<br>Szefowie sklepów tłumaczyli się bałaganem. Dziennie, ich zdaniem, zmienia się kilkaset cen i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.<br>W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego