odbiorcy na pozostałe części wiadomości; <br>8, <br>scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy; <br>9, <br>akcentować istotne strategicznie elementy tekstowej warstwy komunikatu; <br>10, <br>zwiększać pojemność wiadomości. <br>Jednoczesne spełnianie powyższych kryteriów jest niemożliwe, ponieważ komunikacja nigdy nie osiąga formy idealnej. Istotność poszczególnych elementów jest efektem analizy wizerunku wymogów fazy kampanii, wagi poszczególnych elementów wizerunku produktu oraz ostatecznego charakteru związku między wszystkimi elementami przekazu. Uzależniona jest więc od: <br>1, <br>podstawowych informacji o produkcie; <br>2, <br>informacji tworzących kontekst użycia produktu w sytuacji, jaką opisuje wiadomość; <br><page nr=141><br>3, <br>informacji kontekstowych; <br>4, <br>całościowej struktury wiadomości, którą w uproszczeniu określić można typem przekazu, z uwagi na rodzaj