Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbiorcy na pozostałe części wiadomości;
8,
scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy;
9,
akcentować istotne strategicznie elementy tekstowej warstwy komunikatu;
10,
zwiększać pojemność wiadomości.
Jednoczesne spełnianie powyższych kryteriów jest niemożliwe, ponieważ komunikacja nigdy nie osiąga formy idealnej. Istotność poszczególnych elementów jest efektem analizy wizerunku wymogów fazy kampanii, wagi poszczególnych elementów wizerunku produktu oraz ostatecznego charakteru związku między wszystkimi elementami przekazu. Uzależniona jest więc od:
1,
podstawowych informacji o produkcie;
2,
informacji tworzących kontekst użycia produktu w sytuacji, jaką opisuje wiadomość;

3,
informacji kontekstowych;
4,
całościowej struktury wiadomości, którą w uproszczeniu określić można typem przekazu, z uwagi na rodzaj
odbiorcy na pozostałe części wiadomości; <br>8, <br>scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy; <br>9, <br>akcentować istotne strategicznie elementy tekstowej warstwy komunikatu; <br>10, <br>zwiększać pojemność wiadomości. <br>Jednoczesne spełnianie powyższych kryteriów jest niemożliwe, ponieważ komunikacja nigdy nie osiąga formy idealnej. Istotność poszczególnych elementów jest efektem analizy wizerunku wymogów fazy kampanii, wagi poszczególnych elementów wizerunku produktu oraz ostatecznego charakteru związku między wszystkimi elementami przekazu. Uzależniona jest więc od: <br>1, <br>podstawowych informacji o produkcie; <br>2, <br>informacji tworzących kontekst użycia produktu w sytuacji, jaką opisuje wiadomość; <br>&lt;page nr=141&gt;<br>3, <br>informacji kontekstowych; <br>4, <br>całościowej struktury wiadomości, którą w uproszczeniu określić można typem przekazu, z uwagi na rodzaj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego