Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Glamour
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2003
gwiazd i do ewolucji źródeł radiowych.




Lobbing ma piękne oczy

Na rzecz interesów potężnych firm coraz częściej w Polsce lobbują młode kobiety. Lobbysta pojawia się wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze. Puka do drzwi polityka, by przekonać go do rozwiązań korzystnych dla grupy interesu, dla której pracuje. Nie waha się wykorzystać rozgrywki partyjne, by osiągnąć cel.
Wpływanie na decyzje polityków, naciskanie przez wielkie korporacje czy reprezentacje branżowe, by prawo uwzględniało ich dobro, nasila się z każdym dniem. Rzecznictwo interesów potrzebne jest przedsiębiorstwom, organizacjom pozarządowym, a nawet Kościołowi, wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze.
Kto nie ma dobrego lobbysty
gwiazd i do ewolucji źródeł radiowych.&lt;/&gt;<br><br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;Lobbing ma piękne oczy&lt;/&gt; <br><br>Na rzecz interesów potężnych firm coraz częściej w Polsce lobbują młode kobiety. Lobbysta pojawia się wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze. Puka do drzwi polityka, by przekonać go do rozwiązań korzystnych dla grupy interesu, dla której pracuje. Nie waha się wykorzystać rozgrywki partyjne, by osiągnąć cel. <br>Wpływanie na decyzje polityków, naciskanie przez wielkie korporacje czy reprezentacje branżowe, by prawo uwzględniało ich dobro, nasila się z każdym dniem. Rzecznictwo interesów potrzebne jest przedsiębiorstwom, organizacjom pozarządowym, a nawet Kościołowi, wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze. <br>Kto nie ma dobrego lobbysty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego