Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
bohatera
Bazą do zmian był Fiat 126 o znacznym przebiegu prawie 80 tys. km. Jego wartość giełdowa przed przeróbką oscylowała wokół 3500 zł. podobnych aut jeździ po polskich drogach tysiące. Postanowiliśmy przekonać się czy warto wydać kilkaset złotych na tuning.
Zakres zmian
Silnik otrzymał układ wydechowy projektu inż. Pachonia, "szybszy" wałek rozrządu inż. Świątka, wydajniejsze świece zapłonowe "Brisk". Obróbką głowicy oraz zestrojeniem całości zajęła się firma "Marakas Moto Sport". Celem zmian było podniesienie dynamiki autka przy zachowaniu jego ulicznego charakteru. Dlatego m.in. skorzystaliśmy z wersji wałka rozrządu o oznaczeniu 385, rekomendowanej jako najbardziej nadająca się do aut używanej w codziennej
bohatera &lt;/&gt;<br>Bazą do zmian był Fiat 126 o znacznym przebiegu prawie 80 tys. km. Jego wartość giełdowa przed przeróbką oscylowała wokół 3500 zł. podobnych aut jeździ po polskich drogach tysiące. Postanowiliśmy przekonać się czy warto wydać kilkaset złotych na &lt;orig&gt;tuning&lt;/&gt;. <br>&lt;tit&gt;Zakres zmian&lt;/&gt; <br>Silnik otrzymał układ wydechowy projektu inż. Pachonia, "szybszy" wałek rozrządu inż. Świątka, wydajniejsze świece zapłonowe "Brisk". Obróbką głowicy oraz zestrojeniem całości zajęła się firma "Marakas Moto Sport". Celem zmian było podniesienie dynamiki autka przy zachowaniu jego ulicznego charakteru. Dlatego m.in. skorzystaliśmy z wersji wałka rozrządu o oznaczeniu 385, rekomendowanej jako najbardziej nadająca się do aut używanej w codziennej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego