Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy.
Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność motywów; powoduje to konieczność dostosowania typu wiadomości do odbiorcy lub typu odbiorcy do wiadomości
w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. <br>Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność motywów; powoduje to konieczność dostosowania typu wiadomości do odbiorcy lub typu odbiorcy do wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego