Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
prostu... nie sprzeda mu oleju. Zambrowska mleczarnia nie kupi go za granicą, gdyż opłaty wyrównawcze czynią całe przedsięwzięcie nieopłacalnym.

W obce ręce

Mleczarze nie tylko nie mają pieniędzy na reklamę. Brakuje im również mleka i oleju do produkcji. W dodatku zakłady są małe i nie bardzo umieją zjednoczyć się do walki z potężnym konkurentem. W Krajowym Porozumieniu Spółdzielni Mleczarskich mówi się o konieczności lansowania na rynku kilku sztandarowych produktów, na co zrzutkę mieliby zrobić wszyscy ich producenci. W samych mleczarniach zdania na ten temat są jednak podzielone. Ich udziałowcy-rolnicy nie chcą się godzić na "wyrzucanie" pieniędzy na reklamę. To, na
prostu... nie sprzeda mu oleju. Zambrowska mleczarnia nie kupi go za granicą, gdyż opłaty wyrównawcze czynią całe przedsięwzięcie nieopłacalnym.<br><br>&lt;tit&gt;W obce ręce&lt;/&gt;<br><br>Mleczarze nie tylko nie mają pieniędzy na reklamę. Brakuje im również mleka i oleju do produkcji. W dodatku zakłady są małe i nie bardzo umieją zjednoczyć się do walki z potężnym konkurentem. W Krajowym Porozumieniu Spółdzielni Mleczarskich mówi się o konieczności lansowania na rynku kilku sztandarowych produktów, na co zrzutkę mieliby zrobić wszyscy ich producenci. W samych mleczarniach zdania na ten temat są jednak podzielone. Ich udziałowcy-rolnicy nie chcą się godzić na "wyrzucanie" pieniędzy na reklamę. To, na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego