Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów działających w tym regionie.
Jeśli ten proces będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż roku krajowe waluty poszczególnych krajów członkowskich stracą ważność jako prawne środki płatnicze.
Dokładniej cały harmonogram wydarzeń przedstawia się następująco: Z harmonogramu wynika, że przedsiębiorstwa mogą zdecydować się
i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów działających w tym regionie.<br>Jeśli ten proces będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż roku krajowe waluty poszczególnych krajów członkowskich stracą ważność jako prawne środki płatnicze.<br>Dokładniej cały harmonogram wydarzeń przedstawia się następująco: Z harmonogramu wynika, że przedsiębiorstwa mogą zdecydować się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego