Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wprowadził na rynek linię produktów pod nazwą marque repere, czyli marki rekomendowane. Przed podobnym problemem stoi również Carrefour.
Przedstawiając wpływ euro na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw należy zwrócić uwagę także na to, jaką walutą będzie euro. Są możliwe przynajmniej dwa warianty; może być tak silna, jak marka niemiecka lub też być walutą słabszą. W pierwszym przypadku przedsiębiorstwa z krajów Unii będą musiały rozważyć możliwość obniżenia kosztów lub też przeniesienia produkcji do innych krajów. Słabsza waluta - to szansa dla eksporterów i zwiększenie ich konkurencyjności cenowej. Wpływ euro będzie więc różny dla różnych przedsiębiorstw w zależności od siły tej wspólnej waluty.

Jeżeli uwzględnimy sytuację
wprowadził na rynek linię produktów pod nazwą marque repere, czyli marki rekomendowane. Przed podobnym problemem stoi również Carrefour.<br>Przedstawiając wpływ euro na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw należy zwrócić uwagę także na to, jaką walutą będzie euro. Są możliwe przynajmniej dwa warianty; może być tak silna, jak marka niemiecka lub też być walutą słabszą. W pierwszym przypadku przedsiębiorstwa z krajów Unii będą musiały rozważyć możliwość obniżenia kosztów lub też przeniesienia produkcji do innych krajów. Słabsza waluta - to szansa dla eksporterów i zwiększenie ich konkurencyjności cenowej. Wpływ euro będzie więc różny dla różnych przedsiębiorstw w zależności od siły tej wspólnej waluty.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Jeżeli uwzględnimy sytuację
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego