Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
1972 w Bielsku Białej seryjną produkcję Syren, skracając o całe 12 miesięcy przewidziany pierwotnymi planami termin przejęcia produkcji tego samochodu z FSO.
Szczególnie trudne było dla załogi FSM opanowanie wytwarzania nadwozi samochodowych. Tradycji w tej dziedzinie zupełnie nie było. Jeśli już mowa o tym, nadal poszukiwanym samochodzie jakim jest Syrena, warto przypomnieć, że jego odmiana 105-Bosto stanowi samodzielny wkład myśli technicznej młodej bielskiej kadry w dzieło rozwoju fabryki i naszej motoryzacji.
Jednocześnie z przeprowadzką produkcji Syreny z Warszawy do Bielska, rozpoczęto urzeczywistnianie programu rozbudowy fabryki dla potrzeb wielkoseryjnej produkcji Polskiego Fiata 126p. Składową częścią tego programu stało się dostosowanie profilu
1972 w Bielsku Białej seryjną produkcję Syren, skracając o całe 12 miesięcy przewidziany pierwotnymi planami termin przejęcia produkcji tego samochodu z FSO. <br>Szczególnie trudne było dla załogi FSM opanowanie wytwarzania nadwozi samochodowych. Tradycji w tej dziedzinie zupełnie nie było. Jeśli już mowa o tym, nadal poszukiwanym samochodzie jakim jest Syrena, warto przypomnieć, że jego odmiana 105-Bosto stanowi samodzielny wkład myśli technicznej młodej bielskiej kadry w dzieło rozwoju fabryki i naszej motoryzacji. <br>Jednocześnie z przeprowadzką produkcji Syreny z Warszawy do Bielska, rozpoczęto urzeczywistnianie programu rozbudowy fabryki dla potrzeb wielkoseryjnej produkcji Polskiego Fiata 126p. Składową częścią tego programu stało się dostosowanie profilu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego