Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne.
Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru spożycia alkoholu z gatunków wysokoprocentowych na trunki lekkie. Istniałyby wtedy większe szanse na zbliżenie się do śródziemnomorskiej kultury spożycia alkoholu, która z wielu względów
promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne. <br>Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru spożycia alkoholu z gatunków wysokoprocentowych na trunki lekkie. Istniałyby wtedy większe szanse na zbliżenie się do śródziemnomorskiej kultury spożycia alkoholu, która z wielu względów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego