Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często granice zdrowego rozsądku, z punktu widzenia świadomego odbiorcy, okazuje się głęboko uzasadnionym zabiegiem strategicznym w stosunku do odbiorcy o rozproszonej uwadze.
Analizując strukturę komunikatów reklamowych, warto patrzeć na nie raczej okiem przechodnia niż osoby kontemplującej obraz w galerii. W pełni skoncentrowany odbiór komunikatu reklamowego, z wyjątkiem ostatnich etapów kampanii, jest po prostu nadinterpretacją. Kryterium udziału świadomości w percepcji przekazu reklamowego pozwala określić dwa podstawowe poziomy jego odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny
w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często granice zdrowego rozsądku, z punktu widzenia świadomego odbiorcy, okazuje się głęboko uzasadnionym zabiegiem strategicznym w stosunku do odbiorcy o rozproszonej uwadze. <br>Analizując strukturę komunikatów reklamowych, warto patrzeć na nie raczej okiem przechodnia niż osoby kontemplującej obraz w galerii. W pełni skoncentrowany odbiór komunikatu reklamowego, z wyjątkiem ostatnich etapów kampanii, jest po prostu nadinterpretacją. Kryterium udziału świadomości w percepcji przekazu reklamowego pozwala określić dwa podstawowe poziomy jego odbioru: odbiór na poziomie automatycznym oraz odbiór refleksyjny. Poziom automatyczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego