Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj oszacować poziom obrotów firm na twojej liście. Nie musisz mieć dokładnych danych. Ważne jest, byś zastanowił się i zrobił takie szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.
Jakie potrzeby?
Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w
walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj oszacować poziom obrotów firm na twojej liście. Nie musisz mieć dokładnych danych. Ważne jest, byś zastanowił się i zrobił takie szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.<br>Jakie potrzeby?<br>Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego