Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnoszą się do sądów wartościujących opartych na czynnikach emocjonalnych. Stosunkowo łatwo różnicujemy to co atrakcyjne, od tego co nieatrakcyjne. Jednak w wielu przypadkach cechy decydujące o takiej ocenie są silnie zintegrowane i ich uświadomienie wiąże się z poczuciem trudności.
Wartość powstała w wyniku procesu oceniania opartego na kryteriach poznawczych. Proces wartościowania polega na posługiwanu się kryteriami odnoszącymi się do własnych doświadczeń, cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji
odnoszą się do sądów wartościujących opartych na czynnikach emocjonalnych. Stosunkowo łatwo różnicujemy to co atrakcyjne, od tego co nieatrakcyjne. Jednak w wielu przypadkach cechy decydujące o takiej ocenie są silnie zintegrowane i ich uświadomienie wiąże się z poczuciem trudności. <br>Wartość powstała w wyniku procesu oceniania opartego na kryteriach poznawczych. Proces wartościowania polega na posługiwanu się kryteriami odnoszącymi się do własnych doświadczeń, cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego