Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywu może więc być równie istotny, jak cechy samego motywu. Preferencje mają charakter subiektywnej dla odbiorcy wartości danego elementu lub zbioru elementów obrazu produktu - a więc są elementem oceniającym.
Badania ilościowe prowadzone metodami kwestionariuszowymi dostarczają pełnej

informacji o sposobie powstawania tej oceny, a więc nie wyjaśniają przyczyn powstania określonego sądu wartościującego. Dla określenia istniejącego obszaru preferencji wobec produktu problem ten nie ma większego znaczenia. Jego rozwiązanie może natomiast dostarczyć wielu ważnych informacji dla określenia tendencji tworzenia zapisu elementów obrazu produktu w serii komunikatów reklamowych. Z punktu widzenia odbiorcy produkt jest elementem zdarzeń, które są dla niego istotne z uwagi na ich
motywu może więc być równie istotny, jak cechy samego motywu. Preferencje mają charakter subiektywnej dla odbiorcy wartości danego elementu lub zbioru elementów obrazu produktu - a więc są elementem oceniającym. <br>Badania ilościowe prowadzone metodami kwestionariuszowymi dostarczają pełnej <br>&lt;page nr=95&gt;<br>informacji o sposobie powstawania tej oceny, a więc nie wyjaśniają przyczyn powstania określonego sądu wartościującego. Dla określenia istniejącego obszaru preferencji wobec produktu problem ten nie ma większego znaczenia. Jego rozwiązanie może natomiast dostarczyć wielu ważnych informacji dla określenia tendencji tworzenia zapisu elementów obrazu produktu w serii komunikatów reklamowych. Z punktu widzenia odbiorcy produkt jest elementem zdarzeń, które są dla niego istotne z uwagi na ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego