Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.

ROZDZIAŁ VI
OBRAZ PRODUKTU
Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym.
Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej
konkretnego doświadczenia odbiorcy związanego z percepcją określonych typów znaków.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>ROZDZIAŁ VI <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU&lt;/&gt;<br>Efektywność kampanii reklamowej zależy od przebiegu komunikacji oraz jej następstw. Efektywny przebieg komunikacji oznacza wzrost jakości odbioru komunikatu wraz z jego kolejnymi ekspozycjami. Jakość ta wiąże się ze stopniowym pogłębianiem percepcji komunikatów oraz wywołaniem interpretacji o charakterze wartościującym. <br>Następstwa komunikacji oznaczają wpływ wytworzonych ocen oraz ustosunkowań na postawę wobec głównego desygnatu całej kampanii - a więc produktu lub marki. O ile zapis pełnej argumentacji odnoszącej się do produktu jest w początkowym etapie ryzykowny ze względu na możliwość przekroczenia pojemności komunikatu oraz osłabienia jego dotarcia o tyle w fazie informacyjnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego