Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w stosunku do stopnia jego atrakcyjności. Efekt pogłębia celowa oszczędność wykorzystanego instrumentarium oraz wprowadzanie w warstwie wokalnej głosów o zdecydowanym brzmieniu. W konsekwencji powstające pole skojarzeń jest zdecydowanie szerokie, pojemne i określane przez wrażenia siły, stabilności i trwania w niezmiennym upływie czasu. Utwór staje się

bliski i zarazem tajemniczy. Nadanie ważności poszczególnym powtórzeniom fraz tekstowych uzyskane jest przez operowanie proporcjami czasowymi. Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja
w stosunku do stopnia jego atrakcyjności. Efekt pogłębia celowa oszczędność wykorzystanego instrumentarium oraz wprowadzanie w warstwie wokalnej głosów o zdecydowanym brzmieniu. W konsekwencji powstające pole skojarzeń jest zdecydowanie szerokie, pojemne i określane przez wrażenia siły, stabilności i trwania w niezmiennym upływie czasu. Utwór staje się <br>&lt;page nr=170&gt;<br>bliski i zarazem tajemniczy. Nadanie ważności poszczególnym powtórzeniom fraz tekstowych uzyskane jest przez operowanie proporcjami czasowymi. Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego