Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
temu wyobraźnię polskich nastolatków rozpalały przygody dzielnego kapitana milicji Żbika. Dorastające dziewczęta marzyły o randce ze Żbikiem lub przejażdżce na supermotocyklu Triumph Tiger, którym jeździł przystojny Skiba.
Niemiecki producent rowerów Siegfried Bettmann osiadł w Anglii w 1885 roku. Zaczęło się o nim mówić na Wyspach, gdy w piętnaście lat później wbudował mały belgijski silnik (Minerva) w ramę swojego solidnego roweru. Takie były początki jednej z najsłynniejszych firm motocyklowych świata - Trusty Triumph. W 1906 roku zespół konstruktorów Triumpha przedstawił projekt jednocylindrowego silnika, o pojemności 363 cm3 i mocy 3 KM przy 1500 obr./min. Kiedy wybuchła I wojna światowa, brytyjskie Ministerstwo Wojny
temu wyobraźnię polskich nastolatków rozpalały przygody dzielnego kapitana milicji Żbika. Dorastające dziewczęta marzyły o randce ze Żbikiem lub przejażdżce na supermotocyklu Triumph Tiger, którym jeździł przystojny Skiba.&lt;/intro&gt;<br>Niemiecki producent rowerów Siegfried Bettmann osiadł w Anglii w 1885 roku. Zaczęło się o nim mówić na Wyspach, gdy w piętnaście lat później wbudował mały belgijski silnik (Minerva) w ramę swojego solidnego roweru. Takie były początki jednej z najsłynniejszych firm motocyklowych świata - Trusty Triumph. W 1906 roku zespół konstruktorów Triumpha przedstawił projekt jednocylindrowego silnika, o pojemności 363 cm3 i mocy 3 KM przy 1500 obr./min. Kiedy wybuchła I wojna światowa, brytyjskie Ministerstwo Wojny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego