Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej, aby tam działać, musi znaleźć partnera, który ma właściwie rozbudowane kanały dystrybucji na omawianym rynku.
Na tym polega w tym przypadku komplementarność zasobów.

W tym kontekście warto przedstawić typowe działania i strategie przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Firmy te chcąc działać na rynku Unii Europejskiej, wchodzą na ten rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w
Unii Europejskiej, aby tam działać, musi znaleźć partnera, który ma właściwie rozbudowane kanały dystrybucji na omawianym rynku.<br>Na tym polega w tym przypadku komplementarność zasobów.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>W tym kontekście warto przedstawić typowe działania i strategie przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Firmy te chcąc działać na rynku Unii Europejskiej, wchodzą na ten rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego