Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 11.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
informacji, które następnie przechowujemy w pamięci. Przed ukończeniem 3 lat na rozwój mózgu dziecka można wpłynąć, dostarczając mu odpowiednich informacji. Proces przyswajania języka jest niezwykle złożony, a mimo to dziecko bez trudu opanowuje jeden bądź więcej języków przed ukończeniem trzeciego roku życia, a nawet wcześniej. Uczenie się języka obcego we wczesnym wieku rozwija drogi w korze mózgu dziecka i silnie stymuluje rozwój ogólnej inteligencji, wpływa też bardzo korzystnie na dzieci opóźnione w rozwoju oraz autystyczne. Im młodsze dziecko, tym łatwiej i bardziej naturalnie przychodzi mu przyswajanie języka obcego. Z wiekiem coraz trudniej o dobry akcent, poprawność gramatyczną oraz swobodę posługiwania się
informacji, które następnie przechowujemy w pamięci. Przed ukończeniem 3 lat na rozwój mózgu dziecka można wpłynąć, dostarczając mu odpowiednich informacji. Proces przyswajania języka jest niezwykle złożony, a mimo to dziecko bez trudu opanowuje jeden bądź więcej języków przed ukończeniem trzeciego roku życia, a nawet wcześniej. Uczenie się języka obcego we wczesnym wieku rozwija drogi w korze mózgu dziecka i silnie stymuluje rozwój ogólnej inteligencji, wpływa też bardzo korzystnie na dzieci opóźnione w rozwoju oraz autystyczne. Im młodsze dziecko, tym łatwiej i bardziej naturalnie przychodzi mu przyswajanie języka obcego. Z wiekiem coraz trudniej o dobry akcent, poprawność gramatyczną oraz swobodę posługiwania się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego