Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ten sposób zasoby skoncentrować na wybranych sferach i dzięki temu wzmocnić swoją konkurencyjność.

4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej

4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji

Zmieniające się uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm z wykorzystaniem różnych metod, o których była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.
W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje
ten sposób zasoby skoncentrować na wybranych sferach i dzięki temu wzmocnić swoją konkurencyjność.<br><br>&lt;tit&gt;4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji&lt;/&gt;<br><br>Zmieniające się uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm z wykorzystaniem różnych metod, o których była mowa w poprzedniej części pracy. Jest to szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw, które działały na rynkach chronionych przez różne bariery protekcjonistyczne.<br>W zależności od tak ustalonej pozycji podejmuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego