Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często stosowane



są schematy związane z gestami otwierającymi kontakt niewerbalny. Wykorzystywane są też wzorce atrakcyjności fizycznej oraz formy komunikacji niewerbalnej.
Zmienność natężenia emocji kodowanych w przekazie. Efekt ten może pełnić klasyczne funkcje dramaturgiczne - a więc kierować uwagę odbiorcy ku najistotniejszym elementom wiadomości oraz porządkować odbiór całości. Ułatwia też koncentrację uwagi oraz opóźnia adaptację do sygnałów o zbliżonych cechach. W razie specyficznego wykorzystania, np. w sytuacji nieuzasadnionego zwiększenia głośności w efektach dźwiękowych filmu, powoduje automatyczną reakcję na zmianę w otoczeniu lub stan zagrożenia, wynikający z pojawienia się informacji zaskakującej, o dużym natężeniu emocjonalnym
emocjonalnym tła, wpływają na koncentrację uwagi. W procesie reklamy często stosowane <br>&lt;page nr=115&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=116&gt;<br>są schematy związane z gestami otwierającymi kontakt niewerbalny. Wykorzystywane są też wzorce atrakcyjności fizycznej oraz formy komunikacji niewerbalnej. <br>Zmienność natężenia emocji kodowanych w przekazie. Efekt ten może pełnić klasyczne funkcje dramaturgiczne - a więc kierować uwagę odbiorcy ku najistotniejszym elementom wiadomości oraz porządkować odbiór całości. Ułatwia też koncentrację uwagi oraz opóźnia adaptację do sygnałów o zbliżonych cechach. W razie specyficznego wykorzystania, np. w sytuacji nieuzasadnionego zwiększenia głośności w efektach dźwiękowych filmu, powoduje automatyczną reakcję na zmianę w otoczeniu lub stan zagrożenia, wynikający z pojawienia się informacji zaskakującej, o dużym natężeniu emocjonalnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego