Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi
- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji w dużym stopniu na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:
- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej odsprzedaży, a 1/3 do końcowych nabywców instytucjonalnych,
- w odniesieniu do dóbr przemysłowych sytuacja jest przeciwna: 2
potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi<br>- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji w dużym stopniu na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:<br>- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej odsprzedaży, a 1/3 do końcowych nabywców instytucjonalnych,<br>- w odniesieniu do dóbr przemysłowych sytuacja jest przeciwna: 2
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego