Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.
Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze
w wieku ponad 60 lat, której udział na początku lat dziewięćdziesiątych wynosił 20%, zwiększy się. Szacuje się, że do 2000r. udział tej grupy ludności będzie wynosił ok.34%. Dla porównania można podać, że te wskaźniki dla USA i Japonii będą według prognoz demograficznych wynosić odpowiednio:29% i 36%.<br>Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego