Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamy umożliwia posługiwanie się zmianą częstotliwości kontaktu z odbiorcą oraz intensywnością jego przebiegu. Reklama, w znacznie szerszym zakresie niż to ma miejsce w naturalnych sytuacjach, pozwala wykorzystywać emocjonalne cechy przekazu. Jedno z istotnych pytań, jakie wiążą się z reklamą, dotyczy jej wiarygodności.
W przypadku reklamy wiarygodność procesu komunikacji w znacznie większym stopniu zależy od cech nadawcy przekazu niż jego odbiorcy. Ocena wiarygodności nadawcy przez odbiorcę zależy od uprzednich doświadczeń odbiorcy w stosunku do nadawcy oraz tworzonych przez niego wiadomości. Wiąże się to ze stanem wiedzy odbiorcy związanym z przekazem, który ukształtowany został przed rozpoczęciem procesu komunikacji. Wiarygodność nadawcy jest także efektem
reklamy umożliwia posługiwanie się zmianą częstotliwości kontaktu z odbiorcą oraz intensywnością jego przebiegu. Reklama, w znacznie szerszym zakresie niż to ma miejsce w naturalnych sytuacjach, pozwala wykorzystywać emocjonalne cechy przekazu. Jedno z istotnych pytań, jakie wiążą się z reklamą, dotyczy jej wiarygodności. <br>W przypadku reklamy wiarygodność procesu komunikacji w znacznie większym stopniu zależy od cech nadawcy przekazu niż jego odbiorcy. Ocena wiarygodności nadawcy przez odbiorcę zależy od uprzednich doświadczeń odbiorcy w stosunku do nadawcy oraz tworzonych przez niego wiadomości. Wiąże się to ze stanem wiedzy odbiorcy związanym z przekazem, który ukształtowany został przed rozpoczęciem procesu komunikacji. Wiarygodność nadawcy jest także efektem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego