Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstw amerykańskich i japońskich. Już w 1992r. wartość japońskich inwestycji bezpośrednich na rynku ówczesnej EWG wynosiła 13,3mldUSD, co stanowiło 25% całości japońskich inwestycji zagranicznych. Były one dokonywane głównie w takich branżach, jak elektronika, przemysł maszynowy i chemiczny. O takiej tendencji świadczą wyniki badań przeprowadzonych wśród 90 czołowych menedżerów 25 wiodących przedsiębiorstw japońskich. Rezultaty były następujące:
- 58% z nich oceniało rynek UE po 1992 r. bardzo optymistycznie, podczas gdy tylko 2% odbierało zmiany w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE jako zagrożenie,
- przewiduje się następujące geograficzne kierunki ekspansji w latach dziewięćdziesiątych: 32% - USA (w ostatnich 510 latach - 60%); 27% - Europa Zachodnia (poprzednio
przedsiębiorstw amerykańskich i japońskich. Już w 1992r. wartość japońskich inwestycji bezpośrednich na rynku ówczesnej EWG wynosiła 13,3mldUSD, co stanowiło 25% całości japońskich inwestycji zagranicznych. Były one dokonywane głównie w takich branżach, jak elektronika, przemysł maszynowy i chemiczny. O takiej tendencji świadczą wyniki badań przeprowadzonych wśród 90 czołowych menedżerów 25 wiodących przedsiębiorstw japońskich. Rezultaty były następujące:<br>- 58% z nich oceniało rynek UE po 1992 r. bardzo optymistycznie, podczas gdy tylko 2% odbierało zmiany w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE jako zagrożenie,<br>- przewiduje się następujące geograficzne kierunki ekspansji w latach dziewięćdziesiątych: 32% - USA (w ostatnich 510 latach - 60%); 27% - Europa Zachodnia (poprzednio
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego