Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
reklamy i public relations PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne idee przyświecają szefostwu Telekomunikacji Polskiej SA. - Najważniejszym powodem naszego zaangażowania jest oczywiście chęć wykreowania pozytywnego wizerunku spółki i poczucie pewnej misji, że kulturę narodową trzeba wspierać. Ale oprócz tego bierzemy też pod uwagę badania i opinie fachowców, z których wynika, że sponsorowanie kultury jest niezwykle efektywne z punktu widzenia marketingowego - przyznaje Tomasz Tywonek, prezes Telekomunikacji Polskiej SA. Spółka zaangażowała się w 1999 r. przede wszystkim w
reklamy i <foreign>public relations</> PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne idee przyświecają szefostwu Telekomunikacji Polskiej SA. - Najważniejszym powodem naszego zaangażowania jest oczywiście chęć wykreowania pozytywnego wizerunku spółki i poczucie pewnej misji, że kulturę narodową trzeba wspierać. Ale oprócz tego bierzemy też pod uwagę badania i opinie fachowców, z których wynika, że sponsorowanie kultury jest niezwykle efektywne z punktu widzenia marketingowego - przyznaje Tomasz Tywonek, prezes Telekomunikacji Polskiej SA. Spółka zaangażowała się w 1999 r. przede wszystkim w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego