Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.
Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz
belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.<br>Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego