Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
chwili rozpoczęcia akcji promocyjnej przed salonami Renault w całym kraju ustawiły się długie kolejki chętnych do uczestniczenia w konkursie.

- Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania - mówi dyr. Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją tego modelu.

Promocja twarzą w twarz

Masowe akcje, promocje cenowe, konkursy i loterie robione są na ślepo. Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na
chwili rozpoczęcia akcji promocyjnej przed salonami Renault w całym kraju ustawiły się długie kolejki chętnych do uczestniczenia w konkursie.<br><br>- Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania - mówi dyr. Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją tego modelu.<br><br>&lt;tit&gt;Promocja twarzą w twarz&lt;/&gt;<br><br>Masowe akcje, promocje cenowe, konkursy i loterie robione są na ślepo. Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego