Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r.
Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od niegdysiejszych autorytetów, poszukuje nowych. Tego Staremu brakowało - mocnego, świeżego autorytetu, jakim Seweryn niewątpliwie jest. Ma on bardzo wyraźną wizję teatru, to człowiek pracowity i uczciwy. Propozycja ta, sama w sobie, jest bez zarzutu, co jednak nie zmienia faktu, że Seweryn narażony będzie na wiele poważnych niebezpieczeństw.
Podziwiam odwagę Seweryna, jeśli się zdecyduje oczywiście. Na jego miejscu robiłabym to ostrożnie, nie paląc za sobą mostów we Francji. Mam pewność, że
naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r. <br>Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od niegdysiejszych autorytetów, poszukuje nowych. Tego Staremu brakowało - mocnego, świeżego autorytetu, jakim Seweryn niewątpliwie jest. Ma on bardzo wyraźną wizję teatru, to człowiek pracowity i uczciwy. Propozycja ta, sama w sobie, jest bez zarzutu, co jednak nie zmienia faktu, że Seweryn narażony będzie na wiele poważnych niebezpieczeństw. <br>Podziwiam odwagę Seweryna, jeśli się zdecyduje oczywiście. Na jego miejscu robiłabym to ostrożnie, nie paląc za sobą mostów we Francji. Mam pewność, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego