Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Rozdział III
Slogan i związki obrazu z tekstem
Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje.
Po pierwsze, wpływają wzajemnie na jakość percepcji informacji, które zawierają. Obraz skupia uwagę odbiorcy i nakłania go do tego, by zapoznał się z warstwą tekstową. Tekst, zwykle ograniczony do sloganu i łatwo czytelnych sekwencji tekstu podstawowego przekazu, ukierunkowuje interpretację znaczenia części wizualnej. Związek ten
motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu. &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=171&gt;<br> Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Slogan i związki obrazu z tekstem&lt;/&gt;<br>Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje. <br>Po pierwsze, wpływają wzajemnie na jakość percepcji informacji, które zawierają. Obraz skupia uwagę odbiorcy i nakłania go do tego, by zapoznał się z warstwą tekstową. Tekst, zwykle ograniczony do sloganu i łatwo czytelnych sekwencji tekstu podstawowego przekazu, ukierunkowuje interpretację znaczenia części wizualnej. Związek ten
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego