Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
efekt kulturowy związany z unikaniem wiadomości emitowanych w pasmach lub przestrzeniach reklamowych.
Rossiter i Percy oraz Mitchel i Olson wiążą fakt nabywania intencji związanych z zakupem produktu zarówno z istniejącym systemem nastawień, jak i z efektami powstającymi dopiero w wyniku oddziaływania procesu reklamy. Szczególnie z tymi, które wywołują informacje kodowane wizualnie. Pojawiające się intencje zakupu są efektem zarówno czynników poznawczych związanych z wnioskowaniem, jak i reakcji warunkowanej klasycznie przez wizualną treść przekazu.
Analiza przetwarzania wiadomości reklamowych oparta na kryteriach intencjonalnego odbioru informacji oraz pełnego dekodowania wiadomości na poziomie semantycznym w odniesieniu do pierwszych ekspozycji komunikatu reklamowego może okazać się błędna. Przy
efekt kulturowy związany z unikaniem wiadomości emitowanych w pasmach lub przestrzeniach reklamowych. <br>Rossiter i Percy oraz Mitchel i Olson wiążą fakt nabywania intencji związanych z zakupem produktu zarówno z istniejącym systemem nastawień, jak i z efektami powstającymi dopiero w wyniku oddziaływania procesu reklamy. Szczególnie z tymi, które wywołują informacje kodowane wizualnie. Pojawiające się intencje zakupu są efektem zarówno czynników poznawczych związanych z wnioskowaniem, jak i reakcji warunkowanej klasycznie przez wizualną treść przekazu. <br>Analiza przetwarzania wiadomości reklamowych oparta na kryteriach intencjonalnego odbioru informacji oraz pełnego dekodowania wiadomości na poziomie semantycznym w odniesieniu do pierwszych ekspozycji komunikatu reklamowego może okazać się błędna. Przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego