Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przetwarzanie automatyczne musi w rezultacie doprowadzić do tworzenia się elementarnych związków przyczynowych między elementami przekazu a systemem wiedzy samego odbiorcy. W przeciwnym razie efektywność procesu reklamy jest niska i ogranicza się do rozpoznań cech fizyczno-przestrzennych informacji. Osiągnięcie kontrolowanego poziomu przetwarzania wiadomości reklamowej przez odbiorcę przyspiesza użycie symbolicznych treści kodowanych wizualnie o silnym ładunku emocjonalnym. Ułatwia to aktywizację emocjonalnych struktur poznawczych w umyśle odbiorcy, zwiększa koncentrację uwagi i prowadzi do pogłębienia procesu przetwarzania informacji.
Konsekwencją stopnia zaangażowania oraz tendencji do automatycznego lub kontrolowanego przetwarzania przekazu reklamowego jest przebieg procesu zapamiętywania, którego przedmiotem jest treść wiadomości reklamowej. Proces ten może przebiegać na
przetwarzanie automatyczne musi w rezultacie doprowadzić do tworzenia się elementarnych związków przyczynowych między elementami przekazu a systemem wiedzy samego odbiorcy. W przeciwnym razie efektywność procesu reklamy jest niska i ogranicza się do rozpoznań cech fizyczno-przestrzennych informacji. Osiągnięcie kontrolowanego poziomu przetwarzania wiadomości reklamowej przez odbiorcę przyspiesza użycie symbolicznych treści kodowanych wizualnie o silnym ładunku emocjonalnym. Ułatwia to aktywizację emocjonalnych struktur poznawczych w umyśle odbiorcy, zwiększa koncentrację uwagi i prowadzi do pogłębienia procesu przetwarzania informacji. <br>Konsekwencją stopnia zaangażowania oraz tendencji do automatycznego lub kontrolowanego przetwarzania przekazu reklamowego jest przebieg procesu zapamiętywania, którego przedmiotem jest treść wiadomości reklamowej. Proces ten może przebiegać na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego