cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii; <br>3, <br>tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu; <br>4, <br>przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu; <br>5, <br>odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości; <br>6, <br>wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie; <br>7, <br>opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe części wiadomości; <br>8, <br>scalać odbiór całego przekazu przez stopniowe koncentrowanie uwagi odbiorcy; <br>9, <br>akcentować istotne strategicznie elementy tekstowej warstwy komunikatu; <br>10, <br>zwiększać pojemność wiadomości. <br>Jednoczesne spełnianie powyższych kryteriów jest niemożliwe, ponieważ komunikacja nigdy nie osiąga formy