Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
rolę osoby inicjującej interakcje czy "popychającej pracę grupy do przodu". Ważnym celem jest to, aby grupa w maksymalnym stopniu przejęła kierowanie sobą. Oto jakie konkretne odniesienia trenera i kotrenerów wobec grupy określają metodę niedyrektywną (oczywiście tak jak jest ona rozumiana w tej książce):*

1. Trener i kotrenerzy starają się nie włączać w interakcje grupowe.

2. Trener ogranicza swoją aktywność do następujących zachowań:

a) na początku treningu,**
przeprowadza krótką naukę imion uczestników,
zapoznaje uczestników z celem treningu,
podaje reguły dobrej komunikacji w grupie,
podaje zasady porządku dnia;

b) podczas trwania treningu
podaje na początku każdej sesji krótkie streszczenie poprzedniej sesji wyrażone w
rolę osoby inicjującej interakcje czy "popychającej pracę grupy do przodu". Ważnym celem jest to, aby grupa w maksymalnym stopniu przejęła kierowanie sobą. Oto jakie konkretne odniesienia trenera i kotrenerów wobec grupy określają metodę niedyrektywną (oczywiście tak jak jest ona rozumiana w tej książce):*<br><br>1. Trener i kotrenerzy starają się nie włączać w interakcje grupowe.<br><br>2. Trener ogranicza swoją aktywność do następujących zachowań:<br><br>a) na początku treningu,**<br>przeprowadza krótką naukę imion uczestników,<br>zapoznaje uczestników z celem treningu,<br>podaje reguły dobrej komunikacji w grupie,<br>podaje zasady porządku dnia;<br><br>b) podczas trwania treningu<br>podaje na początku każdej sesji krótkie streszczenie poprzedniej sesji wyrażone w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego