Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
proc. rocznie - szacuje Błażej Krupa, prezes Elf Polska. - Czas prosperity prywatnego lotnictwa w Polsce nadejdzie już niebawem - prognozuje Jacek Kita, prezes zarządu firmy Aerogryf ze Szczecina. Pierwszym polskim prywatnym samolotem była Wilga 104, zakupiona w 1985 r. przez Ryszarda Jańczyka. Do dziś stacjonuje ona na lotnisku w Modlinie, a jej właściciel prowadzi stację obsługi samolotów Air Service. Warunki do rozwoju prywatnego biznesu lotniczego w Polsce pojawiły się dopiero w 1990 r. Na początku lat dziewięćdziesiątych powstało ok. 150 firm zajmujących się lotnictwem. Potem jednak nastąpił regres. Okazało się, że działalność lotnicza wymaga dużego kapitału, rzetelnej wiedzy technicznej oraz profesjonalnego wsparcia promocyjnego
proc. rocznie - szacuje Błażej Krupa, prezes Elf Polska. - Czas prosperity prywatnego lotnictwa w Polsce nadejdzie już niebawem - prognozuje Jacek Kita, prezes zarządu firmy Aerogryf ze Szczecina. Pierwszym polskim prywatnym samolotem była Wilga 104, zakupiona w 1985 r. przez Ryszarda Jańczyka. Do dziś stacjonuje ona na lotnisku w Modlinie, a jej właściciel prowadzi stację obsługi samolotów Air Service. Warunki do rozwoju prywatnego biznesu lotniczego w Polsce pojawiły się dopiero w 1990 r. Na początku lat dziewięćdziesiątych powstało ok. 150 firm zajmujących się lotnictwem. Potem jednak nastąpił regres. Okazało się, że działalność lotnicza wymaga dużego kapitału, rzetelnej wiedzy technicznej oraz profesjonalnego wsparcia promocyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego