Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
właściwości desygnatów, wobec których uprzedni stosunek odbiorcy był pozytywny. Zależy to także od informacji, które mogły być istotne dla odbiorcy, ale były mu do tej pory niedostępne lub znajdowały się poza zasięgiem jego doświadczenia.
Postawy modyfikujące przebieg komunikacji wynikają z informacji, które w większości nie są bezpośrednio uzyskiwane z samych właściwości desygnatów, lecz w sposób pośredni, np. z opisów lub relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe
właściwości desygnatów, wobec których uprzedni stosunek odbiorcy był pozytywny. Zależy to także od informacji, które mogły być istotne dla odbiorcy, ale były mu do tej pory niedostępne lub znajdowały się poza zasięgiem jego doświadczenia. <br>Postawy modyfikujące przebieg komunikacji wynikają z informacji, które w większości nie są bezpośrednio uzyskiwane z samych właściwości desygnatów, lecz w sposób pośredni, np. z opisów lub relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego