Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".
Ważne jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:
- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości zastosowania, pochodzenie produktu, możliwe do uzyskania dzięki produktowi efekty użytkowe i istotne elementy testów,
- ceny lub sposób ich ustalania oraz warunki, na jakich są dostarczane
błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".<br>Ważne jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:<br>- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości zastosowania, pochodzenie produktu, możliwe do uzyskania dzięki produktowi efekty użytkowe i istotne elementy testów,<br>- ceny lub sposób ich ustalania oraz warunki, na jakich są dostarczane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego