Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
od możliwości i uwarunkowań lokalnych. Najbardziej typową strukturą rynkową w krajach Unii Europejskiej jest oligopol zróżnicowany, czyli taka sytuacja, kiedy na rynku w branży działa kilka przedsiębiorstw lub kilka dominujących firm. W takich warunkach możliwości poszczególnych firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza tym w różnych krajach jest niejednakowy stopień wprowadzenia produktu na rynek, a w związku z tym rola ceny i jej poziom są także zróżnicowane.
Zachowanie się nabywców na rynku może być w różnych krajach niejednakowe i ten czynnik w istotnym stopniu determinuje możliwości standaryzowania cen w skali całej Unii Europejskiej. Mimo tworzenia się eurosegmentów nabywców, o czym była
od możliwości i uwarunkowań lokalnych. Najbardziej typową strukturą rynkową w krajach Unii Europejskiej jest oligopol zróżnicowany, czyli taka sytuacja, kiedy na rynku w branży działa kilka przedsiębiorstw lub kilka dominujących firm. W takich warunkach możliwości poszczególnych firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza tym w różnych krajach jest niejednakowy stopień wprowadzenia produktu na rynek, a w związku z tym rola ceny i jej poziom są także zróżnicowane.<br>Zachowanie się nabywców na rynku może być w różnych krajach niejednakowe i ten czynnik w istotnym stopniu determinuje możliwości standaryzowania cen w skali całej Unii Europejskiej. Mimo tworzenia się eurosegmentów nabywców, o czym była
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego