Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa.
- Kluczem 7 odkręcamy blachowkręty mocujące blaszaną osłonę silnika od strony podwozia. Trzy wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia.
- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą silnik do wspornika.
- Po wyjęciu śruby unosimy lekko stroik do góry i wyjmujemy sprężynę wraz z gumową poduszką na której oparty jest silnik. Teraz możemy ją podstawić pod miskę olejową stołeczek, by silnik nie opierał się kolektorem wydechowym o wspornik tylnego pasa.
Odkręcamy uprzednio poluzowane górne nakrętki mocujące jeszcze tylny pas do nadwozia
położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa. <br>- Kluczem 7 odkręcamy &lt;orig&gt;blachowkręty&lt;/&gt; mocujące blaszaną osłonę silnika od strony podwozia. Trzy wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia. <br>- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą silnik do wspornika. <br>- Po wyjęciu śruby unosimy lekko stroik do góry i wyjmujemy sprężynę wraz z gumową poduszką na której oparty jest silnik. Teraz możemy ją podstawić pod miskę olejową stołeczek, by silnik nie opierał się kolektorem wydechowym o wspornik tylnego pasa. <br>Odkręcamy uprzednio poluzowane górne nakrętki mocujące jeszcze tylny pas do nadwozia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego