Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
w interesach, dla których klub jest perłą w koronie. Umocnieniem marki, a nie okazją do szybkiego zarobku - ocenia Kalinowski. - Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm i chcemy, żeby kojarzono nas z futbolem - przyznaje Klicki.

To oczywiste, że klub, który ma być marką biznesu, nie może tonąć w długach ani wyczekiwać lepszych czasów gdzieś na końcu tabeli. Musi odnosić sukcesy. I zwykle odnosi. W Polsce jednym z najbardziej znanych przedstawicieli tego stylu był Bogusław Cupiał. Właściciel myślenickiej Tele-Foniki w siedem lat zainwestował w Wisłę Kraków grubo ponad 100 mln zł i pięć razy zdobył z nią mistrzostwo Polski. Oprócz Cupiała
w interesach, dla których klub jest perłą w koronie. Umocnieniem marki, a nie okazją do szybkiego zarobku - ocenia Kalinowski. - Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm i chcemy, żeby kojarzono nas z futbolem - przyznaje Klicki. <br><br>To oczywiste, że klub, który ma być marką biznesu, nie może tonąć w długach ani wyczekiwać lepszych czasów gdzieś na końcu tabeli. Musi odnosić sukcesy. I zwykle odnosi. W Polsce jednym z najbardziej znanych przedstawicieli tego stylu był Bogusław Cupiał. Właściciel myślenickiej Tele-Foniki w siedem lat zainwestował w Wisłę Kraków grubo ponad 100 mln zł i pięć razy zdobył z nią mistrzostwo Polski. Oprócz Cupiała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego